zdjęcia z chrzcin na Targówku

Fotografia z Chrztu Targówek – Chrzciny Leona w Villa Foksal

Ten dzień był podwójnie wyjątkowy bowiem termin chrzcin Leosia pokrył się z urodzinami jednego z
fotografów ;) Nasze świętowanie przełożyliśmy na wieczór, natomiast zza dnia skupiliśmy się na
zatrzymywaniu emocji w dniu chrzczonego chłopca.

Chrzciny w kościele na Targówku Mieszkaniowym

Z kilkumiesięcznym Leonkiem szybko nawiązaliśmy kontakt, co przełożyło się na jego naturalne
uśmiechy i pokazywaniu rączką gestu „cześć” :D. Uwielbiamy tę pracę, którą wykonujemy z wielką chęcią i ogromnym zaangażowaniem.

Przygotowania na osiedlu obok naszego mieszkania :)

Targówek to dzielnica Warszawy w której mieszkamy:) Więc Reportaż z Chrztu po sąsiedzku:) To dzielnica która składa się z czterech mniejszych poddzielnic,

Dzieci nas po prostu lubią :)

Dzieciaczki zdaje się, że wyczuwają te szczere i pozytywne wibracje i współpracują z nami co przekłada się na fotografie, pod którymi podpisujemy się. Jeszcze przed przyjściem rodziców chrzestnych czas przeznaczyliśmy na uwiecznieniu dodatków do sakramentu chrztu świętego, ubranka do chrztu, białej szatki i świecy chrzcielnej. Po dokarmieniu bobasa i przebraniu pieluszki przeszliśmy do ubierania malca.

Leoś był bardzo aktywny, radosny, ciekawy dosłownie wszystkiego. Mało tego, od czasu do czasu zerkał w naszą stronę co wyglądało jakby kontrolował czy my pracujemy i robimy zdjęcia z Chrzcin;)

Uroczystość Chrztu Świętego na Targówku.

W Parafii Chrystusa Króla na ul. Tykocińskiej 27/35 odbyła się msza św. którą prowadził ksiądz znany już rodzicom chrzczonego dziecka, bowiem udzielał im również sakramentu ślubu.

W świątyni czekali zaproszeni goście, którzy chętnie i z uśmiechem witali się z Leonkiem. Podczas obrzędu synek naszych Miłych Klientów bacznie przyglądał się księdzu co dokładnie wykonuje, patrząc mu głęboko w oczy, co zresztą widać na fotografiach (…).

Po włączeniu Leona do wspólnoty Kościoła Katolickiego udaliśmy się w kierunku jednej z najelegantszych ulic Europy, do Restauracji Villa Foksal, w której miał miejsce uroczysty i smaczny obiad.

Indywidualny wystrój sali z okazji chrzcin dziecka.

Podkreślił on ważność tego rodzinnego wydarzenia. Było PIĘKNIE! Przed poczęstunkiem goście składali życzenia Leonkowi, który mocno przyglądał się nowym twarzom a jego minki i reakcje na otrzymane prezenty były po prostu bezcenne. A fotograf z Targówka :) wyłapywał wszystkie momenty.

Nie sposób tego opisać słowami. Trzeba koniecznie obejrzeć reportaż :) Rodzinne spotkanie przebiegło bardzo wesoło. Rozmowy przy stole, uśmiechy, gesty to elementy wzbogacające fotoreportaż z Chrztu, których pilnie wypatrujemy, by móc przekazać Wam relację z
tego wyjątkowego wydarzenia, w którym mogliśmy uczestniczyć, w roli fotografów rzecz jasna za co
Wam dziękujemy :)

ozdoba separator

Kościół: Parafia Chrystusa Króla, Tykocińska 27/35, 03-546 Warszawa Targówek

Uroczysty Obiad: Villa Foksal, Foksal 3/5, 00-366 Warszawa

Fotograf Chrzest Targówek gwarancja pięknych ujęć z uroczystości Chrzcin :)

Twój Fotograf

noworodkowy

i rodzinny

Poniżej wymienione są kategorie tematyczne postów na tym blogu. Znajdź interesujący Ciebie temat i kliknij w link.

Dwóch fotografów noworodkowych Marzena i Grzegorz
Fotograf Noworodkowy

KATEGORIE tematyczne:

Polecane Artykuły

co po urodzeniu dziecka
Jak wygląda noworodek po Urodzeniu
Kurs ratowania noworodka - ćwiczenia na manekinie
wyszkolony Fotograf Noworodkowy
ustawione dzieci przed kościołem na komunii świętej